Gyakran ismételt kérdések
A termékleírásokat, képeket is feltölti a Kéfix?
Igen, a Shoprenter webáruházaknál van automatikus termékfeltöltésre lehetőség. Sajnos Unas oldalaknál egyelőre csak a termék árát, akciós árát, és elérhetőségét tudjuk frissíteni.
Mi a helyzet, ha termékfeltöltésnél a webshopomban más kategória struktúra van mint a beszállítónál?
Miután beállítottad a Kéfixben, hogy mely beszállítói kategóriáknak mely webáruház kategória felel meg, a megfelelő
helyre fogj feltölteni a terméket a Kéfix!
Termékfeltöltésnél nem szeretném az összes beszállítói terméket! Van lehetőség szűrni?
Igen! A Kéfix kifinomult szűrőjével pontosan meg tudod határozni a termékeket, amiket viszont szeretnél látni webáruházadban!
Mely nagykereskedéseket támogatja a Kéfix?
A legtöbb beszállító készlet adat állományát (feed) alapértelmezés szerint tudja kezelni a Kéfix. Egy új nagykereskedést térítésmentesen beállítunk ár-, és készletfrissítésre (amelyek állományát a Kéfix fel tudja dolgozni)!
A partnerem Euróban adja meg az árakat! Ilyenkor is tud árat frissíteni a Kéfix?
Igen, a Kéfix ilyenkor a Magyar Nemzeti Bank utolsó munkanapi valuta árfolyamait használja frissítéskor!
Be tudom állítani egy nagykereskedés különböző termékeinek árát eltérő kedvezménnyel?
Igen, csak meg kell adnod a webáruházadban a termékeknek a "kefix_kat" rejtett terméktulajdonságot, és az ott beállított címkéknek megfelelően
lehet egyedi árképző szabályokat definiálni! Erről bővebb információt itt találsz »
Mi történik ha egy cikkszám több nagykereskedésnél is megegyezik?
A Kéfix csak azokat a készletinformációkat módosítja, amiben 100%-ig biztos, azaz az ilyen többszörös cikkszámos termékeket nem frissíti!
Mit jelent pontosan az "új vagy kikerült termékek listázása a beszállítónál"?
Ezen az oldalon nyomon lehet követni, hogy egy beszállítónál mely cikkszámú termékek kerültek ki végleg a beszállítónál,
vagy mely új termékeket listázta be. Ez hasznos lehet, hogy megtudjuk mely termékeket törölhetünk végleg webshopunkból, vagy mit vigyünk fel!
Mit jelent az árlistában a "maximális webshop termékek száma"?
A webáruházba elérhető aktív és nem aktív termékek számát jelenti.
A saját raktárkészlet kezelő szoftveremet is tudja szinkronizálni a webshopommal a Kéfix?
Igen! Erre is van lehetőség, akár más raktár készlet mezőt frissítve a webshopban!
Szeretnék saját feedet generálni a partnereimnek vagy szeretnék egyedi ár összehasonlító (Árukereső, Pepita, stb.) feedet! Tud ebben segíteni a Kéfix?
Igen! Az ár összehasonlító feedet tudjuk szűrni, módosítani (pl.: árakat, készletet), de tudunk testre szabott feedet (pl.: amiben szerepelnek a vevőcsoport árak) megosztani!
Mit kell beállítanom a webáruházamban, hogy tudjon szinkronizálni a Kéfix?
- Létre kell hoznod egy API felhasználót a Kéfixnek. Erről bővebb információt itt találsz »
- A webáruházadban levő cikkszámoknak meg kell egyeznie a nagykereskedő által használt cikkszámmal. Ha ez nem egyedi azonosító, akkor használhatsz vonalkód számot is!
- Ha különböző termékekre, különböző akciós árakat szeretnél meghatározni, akkor létre kell hoznod egy rejtett terméktulajdonságot. Erről bővebb információt itt találsz »
Képernyőmentések
* amely beszállító adatállományát alkalmazásunk le tudja tölteni, és fel tudja dolgozni!