Gyakran ismételt kérdések

A termékleírásokat, képeket is feltölti a Kéfix?
Igen, a Shoprenter webáruházaknál van automatikus termékfeltöltésre lehetőség. Sajnos Unas oldalaknál egyelőre csak a termék árát, akciós árát, és elérhetőségét tudjuk frissíteni.

Mi a helyzet, ha termékfeltöltésnél a webshopomban más kategória struktúra van mint a beszállítónál?
Miután beállítottad a Kéfixben, hogy mely beszállítói kategóriáknak mely webáruház kategória felel meg, a megfelelő helyre fogj feltölteni a terméket a Kéfix!

Termékfeltöltésnél nem szeretném az összes beszállítói terméket! Van lehetőség szűrni?
Igen! A Kéfix kifinomult szűrőjével pontosan meg tudod határozni a termékeket, amiket viszont szeretnél látni webáruházadban!

Mely nagykereskedéseket támogatja a Kéfix?
A legtöbb beszállító készlet adat állományát (feed) alapértelmezés szerint tudja kezelni a Kéfix. Egy új nagykereskedést térítésmentesen beállítunk ár-, és készletfrissítésre (amelyek állományát a Kéfix fel tudja dolgozni)!

A partnerem Euróban adja meg az árakat! Ilyenkor is tud árat frissíteni a Kéfix?
Igen, a Kéfix ilyenkor a Magyar Nemzeti Bank utolsó munkanapi valuta árfolyamait használja frissítéskor!

Be tudom állítani egy nagykereskedés különböző termékeinek árát eltérő kedvezménnyel?
Igen, csak meg kell adnod a webáruházadban a termékeknek a "kefix_kat" rejtett terméktulajdonságot, és az ott beállított címkéknek megfelelően lehet egyedi árképző szabályokat definiálni! Erről bővebb információt itt találsz »

Mi történik ha egy cikkszám több nagykereskedésnél is megegyezik?
A Kéfix csak azokat a készletinformációkat módosítja, amiben 100%-ig biztos, azaz az ilyen többszörös cikkszámos termékeket nem frissíti!

Mit jelent pontosan az "új vagy kikerült termékek listázása a beszállítónál"?
Ezen az oldalon nyomon lehet követni, hogy egy beszállítónál mely cikkszámú termékek kerültek ki végleg a beszállítónál, vagy mely új termékeket listázta be. Ez hasznos lehet, hogy megtudjuk mely termékeket törölhetünk végleg webshopunkból, vagy mit vigyünk fel!

Mit jelent az árlistában a "maximális webshop termékek száma"?
A webáruházba elérhető aktív és nem aktív termékek számát jelenti.

A saját raktárkészlet kezelő szoftveremet is tudja szinkronizálni a webshopommal a Kéfix?
Igen! Erre is van lehetőség, akár más raktár készlet mezőt frissítve a webshopban!

Szeretnék saját feedet generálni a partnereimnek vagy szeretnék egyedi ár összehasonlító (Árukereső, Pepita, stb.) feedet! Tud ebben segíteni a Kéfix?
Igen! Az ár összehasonlító feedet tudjuk szűrni, módosítani (pl.: árakat, készletet), de tudunk testre szabott feedet (pl.: amiben szerepelnek a vevőcsoport árak) megosztani!

Mit kell beállítanom a webáruházamban, hogy tudjon szinkronizálni a Kéfix?
  1. Létre kell hoznod egy API felhasználót a Kéfixnek. Erről bővebb információt itt találsz »
  2. A webáruházadban levő cikkszámoknak meg kell egyeznie a nagykereskedő által használt cikkszámmal. Ha ez nem egyedi azonosító, akkor használhatsz vonalkód számot is!
  3. Ha különböző termékekre, különböző akciós árakat szeretnél meghatározni, akkor létre kell hoznod egy rejtett terméktulajdonságot. Erről bővebb információt itt találsz »

Képernyőmentések
* amely beszállító adatállományát alkalmazásunk le tudja tölteni, és fel tudja dolgozni!